Thursday, April 8, 2010

keeping up with the joneses

OHO UNOHIN PÄIVITTÄÄ!!

Oon tosiaan siirtyny pääasiassa englanninkielisen bloggaamisen pariin niinkin hurjiin ympyröihin kuin livejournaliin. Clicky here päästäksesi sinne, mut kuten näkyy, oon VIP only, eiku friends only. Jos oot LJ:ssä ni kaveroi toki. :3

Mut sitten päivän oleellisiin uutisiin: LOS ANGELESSSSSS.

Meen sinne parin viikon päästä kaheks viikoks 8) Tää tuli ihan totaalisen puskasta, äiti kutsuttiin sinne ja sit se kysyi et lähenkö messiin, ja sit hups vaan oltiinki jo maksamassa lippuja.

- mulla jää ton takia yks kurssi tentittäväks kesällä, toinen kokonaan pois ja kaks muuta pitää säätää etu- ja jälkikäteen...
+ mun ei tartte maksaa melkeen mitään *w* asutaan tutun luona ja äiti maksoi lennot. Mun äiti on paras, period.

Kuvatuksia tähän mennessä kuluneelta vuodelta 2010~ Mahdollisimman epäloogisessa järjestyksessä tietty.









1 comment:

  1. Kiitos<3 Kunhan saan itseni taas pystyyn niin järkkään kaverin kanssa photoshootin nuo päälläkin. :')

    Päivä kerrallaan vain enkä turhaan kieri itsesäälissä niin hyvä tulee.

    (Sulla on söpöjä vaatteita *-*)

    ReplyDelete