Thursday, November 19, 2009

Divine

Oon taas patalaiska - en mennyt tanssitunnille, koska sen jälkeen olisi pitänyt joko odotella kolme tuntia nälkäisenä neljältä alkavaa tuntia, tai maksaa itsensä kipeäksi syömisestä, koska yliopiston ruokaloissa ei tänään tarjoilla mitään mitä voisin mun ruokavaliolla syödä. D: Yhyy.

Nomut, sen sijaan ostin hupparin tiistaina!


Ei mikään erityinen, ja ostopaikkakin niinkin hieno kuin KappAhlin lastenosasto, mut toi oli mun mielesti jotenkin niin kivan näköinen :3 ja mukava myös, tossa on sellanen ihana pehmee vuori! Ja kyllähän mulle aina kelpaa vaatteet, joissa lukee Divine... :D

Eipä tässä muuta. Paitsi että Marian ex-kamera on nyt mun, niin et ehkä jopa innostun kuvaamaan enemmänkin! Tykkään siitä vaikka kuinka paljon.


xxx
Henna

No comments:

Post a Comment