Wednesday, November 11, 2009

Fat, Bald, Middle-aged

Olen laiska päivittäjä - ja hyvästä syystä. Kuinka kiinnostavaa blogia voi muka pitää jos joutuu viettämään muuten oikein mainiot keskiviikkoiltansa kääntämällä ilmeisesti Mikko Alatalon biisejä? Voi luoja tota mun käännösopettajan musamakua.

Anygays, eilen tuli täyteen komiat kakskymmentä vuotta. Oon siis lopullisesti missannut kaikki tilaisuuteni teinihölmöyksiin. D: Tästä eteenpäin oon vaan huono aikuinen aina ku feilaan. + 1/5 vuosisadasta down! Ja mitä oon muka saanut aikaan?

Nomut, 20-vuotiaana ei vajota vielä synttäriangstiin! Tai ainakin teen sen vasta jos perjantai 13. häärää jotain jännää ohjelmaa mun synttäreille ens perjantaina. Mut ei, kyllä mulla on aikomuksena pitää kunnon kick ass-bileet! Tai ainakin pitää ite kivaa. :D

Mut ah, koin eilen elämäni ihanimman kampaamoreissun. Emma oli kehunut Lulua vaikka kuinka, joten päätin mennä tsekkaamaan millanen daami tyttöni hiuksia oikeen laittelee, ja kyllä jäi hyvä mieli. Juttu luisti, hiukset näyttävät ja tuntuvat hyvältä eikä mulle vängätty vastaan! Teetkin tarjoiltiin kuumana ja sokerilla a la Lulun hottis työkaveri, olo oli niin prinsessamainen että hyvä kun eivät tyynyjä alkaneet pöyhiä mukavasti selän taakse. Lisäksi sain vielä synttärialen ja Emman bestis-alen. :D Aika ihana.

No mut tänään olo ei enää ollutkaan niin hehkeä. Selkä on armottoman kipeä eilisestä fitball-tunnista, ja muutenkin tuntuu että joka paikkaa särkee vähän ylimääräistä... tiedä sitten onko kyse liikasta vai onko possuflunssa vihdoin luikertanut tiensä elimistööni. Toivotaan parasta!

Mutta nyt meen venyttelemään kipeetä selkääni ja niskaani saunaan. Hyvät yöt!

No comments:

Post a Comment