Wednesday, August 19, 2009

Bust a Move, Sugar!

Boredom & Laziness are my two all-time comrades~~

Tänään oli veljen 9-vuotissynttärit for buddeehs, eli talo oli täynnä huutavia ja meluavia lapsia. Äiti palkkas mut valvojaksi trampoliinipisteelle ja Tonin guitar heropisteelle - kympin tuntipalkalla ja luontaisetuna karkit ja herkut. Ja kun mulle kerran tarjotaan jotain niin minähän mussutan! (Ja sit mietin miksei vanhat hameet mee päälle. :D)

Mutta other than that, oon armottoman tylsistynyt jo toista päivää. Siispä olen pelannut... Jazz Jackrabbit 2:ta. :_______D I know! How lame is that? Mutta Jazz on sellainen peli mitä oon pelannut penskana ihan kikseissä, ja tykkään siitä vieläkin! Tarpeeksi yksinkertainen mulle. XD I may be a crazy gamer gal but that doesn't mean I'm good at it...

Ja kun kerran nyt tähän päästiin niin puhutaanpa peleistä! 'Cause I'm a dork like that. Tykkään pelata, Sherlock. :D

Heroes of Might and Magic III on mun lemppari tietokonepeleistä ♥ Strategiapelit ei muuten iske, koska oon armottoman hidas, mut Heroes on vuoropohjainen :D Grafiikka? Laatu? Turhaa hienostelua! Tää on vanha peli, mut tykkään siitä koska osaan pelata sitä. Ja siinä on kaikkia hienoja taikaesineitä ja juonikuvioita! Jos harmittaa, pelaan Heroesia, koska yleensä oon lopulta ylivoimaisen mahtava ja sehän on aina kivaa. ♥

Final Fantasy X on eka FF-peli jota oon pelannut. :D En oo vieläkään päässyt sitä läpi, koska oon... patalaiska. Ja koska tykkään siitä liikaa et haluisin lopettaa sen. XD Juonellisesti ja hahmollisesti ei mikään huippu, mulle sanotaan aina että se on yks helpoimpia FF-pelejä, mut... jälleen kerran, tarpeeksi yksinkertainen mulle! Ja onhan se aika hyvännäkönenkin. + To Zanarkand vai mikä se teemabiisi olikaan on ♥ Välillä menee megapitkään etten pelaa ollenkaan, ja välillä saatan istuu sängyllä pelaamassa joka päivä monta tuntia.

Final Fantasy VII on sekä legenda että liian vaikee mulle. XD Kyllä mä etenen... hitaasti mutta varmasti. Tästä taas tykkään eniten juonen ja hahmojen takia, ja oikeestaan kiinnostuinkin vasta ku katoin Advent Childrenin (joka muuten on hemmetin hieno).

Tomb Raider II on ehkä esihistoriallinen, mut saakelin vaikea ja ovela! En osaa pelata sitä kovinkaan hyvin. Sormikoordinaatio pettää ja alan aina juosta ympyrää ja ampua seiniä kun kimppuun käydään, ja heti tulee hengenahdistuksia kun seinät alkaa kaatua päälle tai kivet vieriä perään + saan sydärin aina kun jotain yllättävää tapahtuu. Niin et tätä pelaan mieluiten aina jonkun kanssa. XD

Tomb Raider - Angel of Darkness
onkin sit jo paljon hienomman näköinen ja muutenkin aika tyylikäs! Vaik en olekaan päässyt pitkälle ja vaikka tässäkin saan hermoheikkoja kohtauksia jännissä kohdissa, yritän päättäväisesti pelata tätä peliä ihan itse. XD

Tekken 5 on MUST XD Kaveriporukalla on aina hyvä purkaa agressiot hakkaamalla virtuaalidudeja vierustoverin sijaan! Ei niin että haldaisin tekniikkaa, mut oikeita osaajia ärsyttävä x-namiskan rämpytysstrategia on todettu hyväksi ennenkin... :DD

Lord of the Rings: Return of the King Voi kyllä! Kun vituttaa armottomasti, ja etenkin jos seurassa sattuu olemaan eräs Maria, aivan ohjaimen johdon päästä löytyy satoja örkkejä, muutama haamu ja pari hassua pahisvelhoa hakattavaksi. Peukalot kipeytyvät, mut sehän on pieni hinta siitä et saa vähän päätä tuuletettua... :D

Singstar ja kaveriporukat ♥ Eräitä alkaa jo nyppiä jatkuva hoilotus joka bileissä, mutta mä tykkään. Musta on ihanaa kun koko porukka laulaa yhdessä jotain Eternal Flamea... Tiedän, oon pehmo ;___;

Stepmania on mun kunnon ylläpitäjä silloin kun sää on kurja eikä lenkkeily kiinnosta. Tässä(kään) en oo hyvä. :D Pelaan helppoja biisejä helpoilla vaikeusasteilla, koska mun jalkakoordinaatio on suunnilleen yhtä hyvä kuin sormikoordinaatio, mikä on suurin syy siihen etten koskaan oppinut mitään muuta kuin peruskompin...

... sit en muistakaan enempää atm. XD Gamer Gal kuittaa.

No comments:

Post a Comment